איך לבחור בפתרונות מיגון הבית הטובים והמתאימים ביותר?

המצב הבטחוני בישראל מחייב אותנו למגן את המרחב הביתי מפני מגוון איומים – החל מירי טילים ועד לפגיעת הדף. כדי לבחור בפתרונות המיגון הטובים והמתאימים ביותר לצרכים שלכם, יש לוודא שהמוצרים והיצרנים עומדים במספר תנאים הכרחיים. מאחר שההיצע הנרחב של פתרונות מיגון עלול לבלבל, הכנו עבורכם רשימה של קריטריונים, שיסייעו לכם לבצע בחירה מושכלת:

1. ותק וניסיון

התאמה מדויקת של מוצרי מיגון דורשת ידע וניסיון נרחבים. ודאו שלחברה ממנה אתם רוכשים יש ניסיון עשיר בעבודה עם לקוחות פרטיים והכרות עם הצרכים של השוק המקומי. במהלך העשור האחרון שירתנו מאות לקוחות פרטיים, ברחבי הארץ וסייענו להם לבחור בפתרונות המדויקים והמשתלמים ביותר עבורם.

2. קטלוג מוצרים נרחב

מגוון של פתרונות מיגון מבטיח שימצא עבורכם המוצר המדויק, במקום לשווק לכם את אחד המוצרים הקיימים במלאי. אנחנו מציעים לכם מגוון פתרונות, הכולל הוספת ממ"דים, מיגוניות וחדמ"ים (חדרים מוגנים) למבנים קיימים, מיגון כולל של מבנים ושיפוץ והשמשת מקלטים.

3. שירות כולל

בחירת הפתרון היא השלב הראשון בתהליך. חשוב לוודא שהחברה המוכרת מספקת גם שירותים נלווים, כגון הובלה והצבה של מוצרים, טיפול בתקלות, איבזור נוסף ועוד. הצוות שלנו ילווה אתכם משלב הייעוץ הראשוני ועד לאספקת כל שירות או מוצר לו תזדקקו בעתיד.

4. עמידה בתקני איכות

פתרונות מיגון שלא עומדים בתנאים של תקני האיכות הנדרשים עלולים להתגלות כלא יעילים ברגע האמת ולסכן אתכם ואת בני משפחתכם. החדר המוגן, הממ"ד והממ"מ היבילים של אורטק עומדים בכל הדרישות של פיקוד העורף: הם כוללים את מספר השכבות ואת כמות הבטון והברזל הנדרשים להקניית עמידות מירבית, הם עמדו בהצלחה במבחני שטח והם מותקנים לפי תקנים מחמירים שנבחנו בניסויים חיים להבטחת הגנה על חיי אזרחים בחירום.

5. שימוש בחומרים איכותיים

כדי להבטיח שפתרונות המיגון ימלאו את מטרתם וישרתו אתכם לאורך זמן, חשוב לבחור בחומרים וברכיבים איכותיים. אנחנו מקפידים על שימוש במוצרים הטובים ביותר, אשר מעניקים יעילות מירבית, כגון חלונות ודלתות שעומדים בתקן פקע"ר ובתקן מקלט.

6. פיקוח מקצועי

שלב הבנייה של יחידת המיגון קריטי להבטחת היעילות שלהן. לכן, נדרש פיקוח מקצועי בשלב הזה, שיוודא עמידה בכל התנאים הנדרשים. המהנדסים שלנו מפקחים על כל תהליכי הבניה וההרכבה שאנחנו מבצעים, כדי לוודא עמידה בתנאים ההנדסאיים הנדרשים.

7. יכולות פיתוח מוצרים

חברות בעלות יכולות פיתוח מוצרים יכולות להתאים את הפתרונות שהן מציעות לדרישות הייחודיות לשוק הישראלי ולצרכי המיגון המשתנים, במקום להציע רק מוצרים קיימים, בעלי יכולות מוגבלות. מחלקת המחקר והפיתוח שלנו אחראית על פיתוח מוצרי מיגון מתקדמים ומוכחים, כגון החדר המוגן (חד"מ) המתקדם בישראל, המשמש למיגון חדרים קיימים בדירות.

אנחנו מקווים שהסקירה עזרה לכם לעשות סדר בעולם המיגון.
כדי ללמוד על מגוון פתרונות המיגון הביתיים שעומדים לרשותכם,

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מפתרונות המיגון שלנו לשוק הפרטי

רוצים להתייעץ עם מומחי מיגון?

פנו אלינו בטלפון או במייל ונשמח לכוון ולייעץ:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם