ייעוץ מיגון אסטרטגי לארגונים

המומחים של אורטק מספקים ייעוץ מיגון אסטרטגי לארגונים

פתרונות חדשים למציאות חדשה

חברות וארגונים מודרניים, בארץ ובעולם, מתמודדים עם מגוון אירועי חירום, סכנות ואיומים בתחום הביטחוני, שעשויים להתרחש כתוצאה מפיצוץ, מתקפה, תאונה או בעיית בטיחות. בנוסף, התקפות ירי רקטות או טילים לאזורם או בקרבת משרדיהם, עלולות להיות מלוות בהדף, רסס ובליסטיקה, שיכולים לפגוע בפעילותם ואפילו להוביל להשבתה מלאה שלהם. במהלך העשורים האחרונים, ליווינו ארגונים מסחריים, מוסדיים וביטחוניים מובילים, כדי ליצור עבורם תשתית מיגון מתקדמת ולספק מענה מיגוני לשדרוג חללים קיימים ולהבטיח רציפות תפקודית ועסקית שוטפת בחירום. בראש צוות המומחים שלנו עומד מנכ"ל אורטק, רן נאור, מומחה מיגון בינלאומי בעל 25 שנות ניסיון בניהול גופי אבטחה ומיגון ובהובלת פרויקטים גלובליים מורכבים.

מיפוי נקודות התורפה

על מנת להבטיח את שרידות המבנים, האתרים והפעילויות האסטרטגיות של הארגון שלכם, נבצע סריקה מקיפה של התשתיות ונעריך את הצרכים שלכם ואת מידת מוכנותכם לאיומים נוכחיים ועתידיים. הדוח המקיף שנגיש לכם יעניק תמונה מיגונית מלאה ויאפשר לכם להבין את האיומים הפוטנציאליים וגודלם, לצד מיפוי אזורי האיום, איתור אזורי מיגון פוטנציאליים באתרים ומבנים, וכן התוצאות האפשריות במקרה של מתקפות מסוגים שונים.  

בניית מעטפת מיגון ארגונית

בשלב הבא, נגבש מערך של פתרונות המותאם לאופי הפעילות שלכם. צוות המחקר והפיתוח שלנו עושה שימוש בטכנולוגיות ובחומרים חדשניים, המבטיחים את שלומם של האנשים, הנכסים והתשתיות שלכם בחירום, לרבות שימור מרכזי אנרגיה, תשתיות מחשבים, חדרי בקרה ומידע. הפתרונות שלנו עמדו בהצלחה במבחני שטח וזכו לאישורם של הגופים המחמירים בעולם, בהם ממשלות וכוחות בטחון.

התקנה מהירה ונקיה

צוותי ההתקנה שלנו מיומנים בביצוע התקנה מהירה של פתרונות מורכבים, כדי לצמצם למינימום את הפגיעה בשגרת העבודה שלכם. תהליכי העבודה המתקדמים מבטיחים גם שמירה על סביבת עבודה נקיה ומיעוט בייצור פסולת, ככל האפשר.

בקרה שוטפת והתאמה לשינויים

במידת הצורך, ניתן לקיים בקרה תקופתית של מערך המיגון, כדי להבטיח יעילות אופטימלית והתאמה לאיומים חדשים ולשינויים באופי הפעילות ובסביבת העבודה הגיאוגרפית (סניפים חדשים, פעילות במדינות זרות וכו').

נשמח לספק לך מידע נוסף על תהליך הייעוץ

ועל מגוון פתרונות המיגון שעומדים לרשות הארגון שלך.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם